keskiviikko 20. joulukuuta 2017

Joulukuun 20. päivä



Minulla on ollut tapana käydä viemässä joulutervehdykset läheisille jo hyvissä ajoin ennen aattoa sillä aaton lähestyessä on aina niin kamala kiire ja hässäkkä. On ihan kiva pistäytyä Kerttu-serkun luona ihan ajan kanssa. Kahvitella ja höpötellä rauhassa. 
Tällä kertaa Kallekin halusi mukaan.


Onkin ihan kiva nähdä miltä Kertun luona näyttää! Kerttu näes muutti minun vanhaan talooni ja on sisustanut sitä pitkin syksyä. Keittiö on ainakin laitettu ihan uusiksi. Tuommoista tapettia en ehkä itse olisi valinnut...

 Olohuoneessa näyttää niin jouluiselta!
Kerttu on jo laittanut kuusen sisälle. Näin aikaisin!

Kallelle tuli sitten sen kahvin litkimisen jälkeen tietysti vessahätä. Vanhassa talossanihan ei ole sisävessaa kuten nykyisessä kodissamme ja Kalle joutui kipasemaan pihan perälle. Siitäkös riemu syntyi kun herra ei ole tottunut ulkovessoihin!

Minun mielestäni vanha ulkovessani on oikein toimiva ja hyvä. Aikoinaan asensin sinne vesisäiliönkin niin että käsienpesukin sujuu siellä ihan helposti.

Mulla on melkein ikävä mun pientä somaa ulkohuussia!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti