sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Joulukuun 10. päivä


 Tänään on ihan pakko kirjoittaa joulukortit.
Aikamoinen pino niitä onkin sillä nyt on muistettava lähettää kortteja myös Kallen sukulaisille ja ystäville.


Kalle lupasi auttaa etsimällä osoitekirjan ja liimaamalla postimerkit.
Siis postimerkit.... Vai halvattu! Mä olen unohtanut ostaa ne!!!
No pääasia että saan kortit kirjoitettua. Kalle ehtii varmaan huomenna käydä postissa hakemassa merkit ja postittamassa kortit.

Kun tässä ei nyt ole sitä merkkien liimaamista niin Kalle lupasi pakata pari valmista joululahjaa. 
Olen neulonut patalappuja ja huovuttanut pannunalusia sukulaisille ja ystäville.


Vaikka näppärä mies Kalle onkin niin aika vaikeaa tuo paketoiminen tuntui olevan.
Piti sitten itse näyttää miten homma tehdään.
Kalle toi minulle paketoitavaksi itse rautalangasta vääntämiään naulakoita. Ne ovat oikeasti aika hienoja. 


Aika tehokasta toimintaa. Saimme joulukorttien lisäksi aika monta pakettia paketoitua. 
Ja kyllä Kallestakin oli apua kun hän haki paperia ja narua ja löysi vielä sen kadoksissa olleen teippirullankin.
Niin ja keitti minulle sitten vielä iltakahvitkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti