tiistai 19. joulukuuta 2017

Joulukuun 19. päivä

Viime aikoina Kalle on ollut tosi outo. Sille tulee puheluita jotka se lopettaa kun mä lähestyn ja vastaa vältellen kun kysyn siltä että kuka se oikein soitti.
Sitten se lähtee välillä "asioille" .
No minä tein vähän salapoliisihommia ja kun Kalle tuli tänään kotiin ja touhusi jotain  nurkan takana puukatoksen luona niin menin sinne katsomaan että mitä se nyt sitten puuhaa.


Se oli aika säikähtäneen näköinen ja sanoi ettei siellä mitään ole. Kunhan oli vaan tarkastanut että puita on tarpeeksi.
Kuka uskoo?
 Tietysti menin lähemmäksi katsomaan...

 Siis mitä ihmettä!
Kalle oli hommannut minulle joka tytön unelmajoululahjan ja käynyt sen tänään hakemassa.
Punaisen skootterin!!!!!


Siis olihan minun ihan pakko saada kokeilla sitä ihan pikkuisen vaikka se nyt joululahja olikin. Siis, siis....olen aivan sanaton!

Kiitos!
Maltan tuskin odottaa skootterikelejä. Eikä minua kyllä yhtään harmita että lahja paljastui jo nyt, ennen joulua. Se on niiiiin ihana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti