keskiviikko 13. joulukuuta 2017

Joulukuun 13.päivä

Voi ei!!!
Me nukuttiin Kallen kanssa pommiin.
Tai siis Kalle ei nukkunut vaan minun kelloni ei herättänyt ja minulle tuli niin kamala kiire töihin etten edes aamukahveja ehtinyt hörpätä lähtiessä.


Mulla meni illalla tosi myöhään askarrellessa.
Tänään on nimittäin Lucian päivä ja olin luvannut että koulussa viettäisimme sitä. Siispä illalla väänsin vielä puolen yön aikaan Lucianeidolle kynttiläkruunua.


Köynnöstä, kynttilänpidikkeitä ja kynttilöitä. 
Kuullostaa yksinkertaiselta mutta yllättävän hnkalaa oli saada nuo kynttilät pysymään suorassa. Lopulta se onnistui joten kuten.
Aamulla tempaisin sitten repun selkääni ja kruunun päähäni ja kipitin ennätysvauhtia koululle.


Oikeastaan minä sopisin hirveän hyvin siihen Lucian rooliin...
Siitä olen aina haaveillut mutta varmaan pakko antaa Meerin hoitaa se osuus tällä kertaa.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti